Subscribe:

Ads 468x60px

Thursday 2 September 2010

membela

Rupa-rupanya perasaan dituduh memang tak seronok. Saya membawa laptop ke sekolah untuk memudahkan saya belajar tetapi saya dituduh menggunakan laptop untuk main game. Tetapi mereka terlupa bahawa saya sekarang merupakan seorang yang kehilang penglihatan, bagaimana hendak main game. Harap para pembaca blog ini tak kisah saya menggunakan bahasa yang agak kasar, Mereka memang bodoh sudah menjadi seorang dewasa pun tak boleh berfikir secara rasional.Macam mana seorang yang tak Nampak nak main game.
Saya harap pihak yang berkenaan dapat mengubah sikap mereka yang berfikiran sempit. Jika mereka terus mengamalkan sikap sebergini pasti misi mereka akan menjadi nasi terlebih air sahaja dan impian mereka akan menjadi impian sahaja.

1 comment:

Anonymous said...

Selamat pagi blogger dan dihalap blogger besaba. ok, walaupun basa mlayu saya tak bagus, tapi saya mau cakap sikit idia

saya. blogger kena tau skola kasi pandangan ini pasti ada pointnya. saya mau celita la ni. dulu saya juga pena kena sound

dengan guru skola lama.Dulu, saya juga perna kene saund dengan guru walau pun bukan saya tak salah. Itu semua pasal ada

banyak orang dalam kelas saya banyak buat salah. Jadi, itu cikgu pun banyak pandang busuk sama kami semua yang duduk kelas

itu. Saya tak buat sala tapi itu cikgu juga kasi tau saya juga sala pasal saya ada dalam kelas itu. Mula-mula, saya juga

banyak panas sama cikgu itu tapi saya tau kenapa dia buat itu macamla. Sebenanya itu cikgu banyak susa juga. Dia pun tau

ada baik ada takbaik dan dia fike semua pelajar sama. Jadi kasi maaf sama dia.

Post a Comment