Subscribe:

Ads 468x60px

Monday 9 August 2010

memuka mata tetapi tiada cahaya

Hari ini saya baru ke hospital untuk berjumpa dengan doctor. Tak tahulah nasib baik atau memang tak ramai pesakit yang ada janji temu dengan doctor, tak lebih tiga jam sudah dapat berjumpa dengan doctor.
Doktor member tahu saya hari ini boleh membuka jahitan. Tetapi perasaan gembira yang dijangka oleh saya tak muncul pun. Mungkin saya sudah jangka yang saya memang tak akan Nampak lagi. Saya rasa, saya tak pernah menceritakan kenapa mata saya kena jahit dalam blog saya. Sebenarnya mata saya kena jahit sebab terkena jangkitan kuman dan mata saya hamper pecah. Disebabkan itulah mata saya dijahit selama sebulan lebih.
Kadang-kala saya akan berikan satu harapan kosong kepada diri saya dengan kata lain menipu diri sendiri. Saya pun tak tahu apa motif saya buat macam ini mungkin nak bagi diri sendiri rasa gembira sedikit kot.

No comments:

Post a Comment